Wednesday, October 21, 2009

Dah 2 Hari Tak Update

Inilah memandangan yang selalu aku hayati sepanjang hari... dari rumah aku boleh nampak kapal layar, bot2 kecil... masa ni lah aku mula terkenangkan keluarga di kampung
Sempat berposing lepas sidai kain... gambar ni Yasmin yang tolong ambilkan... ni pemandangan belakang rumah aku...Ingat nak bercucuk tanam jugak lepas ni...
Haaa ni komputer baru beli semalam... CPU, Monitor, speaker & printer harga $350... lap top tu aku punya...so tak delah anak-anak nak kacau...bukannya apa beli yang baru...anak2 suka sangat pakai lap top utk main game... so sebelum rosak, baik le beli satu yg murah2 kat diaorg... Nan pulak dah dapat satu komputer kat Uni.

Dah dua hari aku tak update blog... sekarang ni sedang create blog Najwa... sibuk betul dia nak blog dia sendiri... alamatnya puterinajwa.blogspot...weekdays memang memboringkan bagi aku sebab macam biasalah aku ditinggalkan bersama dua puteriku...masa inilah aku mengemas rumah, memasak, menyidai kain dan bersama2 komputer (blog, chatting, facebook, kadang2 tgk harga flight)....Hasil yg aku surviey if direct naik MAS dari Auckland dalam RM23,000 jugak satu family pergi balik... If nak murah naik Jet star dari Auckland ke Melbourne, then Melbourne ke KL & KL ke KT naik Air Asia (dalam RM15,000 pergi balik)...Ke ada cara lain lebih murah... If sapa2 yang tahu tolong bagitau yea!!!!

No comments:

Post a Comment