Tuesday, September 28, 2010

Tempat jatuh lagi dikenang

Bak kata pepatah..."tempat jatuh lagi dikenang, inikan pula tempat bermain"...maka dek kerana pepatah inilah...maka kami berenam...saya, anak2 & adik saya, Dina buat pertama kalinya menaiki bas ekspress menuju ke Kuantan untuk berjumpa dengan rakan2 di Lepar (suami tunggu kat Kuantan sebab dia dah seminggu di sana)...

Kami terus ke Lepar & tidur 2 malam di Kuarters Guru SMK Lepar (sekolah saya dulu)...Alhamdulillah saya dapat bertemu dengan semua rakan2 seperjuangan & anak2 didik saya dulu sebab kebetulan hari Sabtu tu ada Majlis Sambutan Hari Raya Peringkat Sekolah...

Najwa & Arif jugak sempat ke sekolah lama mereka...ehmmm rasa macam tak percaya...Lepar masih seperti dulu...tetap ceria, gamat, meriah...fuh...bestnya...

Berat hati nak tinggalkan Lepar...tapi kami terpaksa balik sebab adik saya kena bekerja pada hari Ahad & anak2 juga dah mula bersekolah...Sedih tengok Najwa...dia macam tak puas lagi jumpa kawan2, begitu jugak dengan Min...siap tanya " kenapa rumah kita orang dah duduk...kenapa kita tak boleh duduk sini lagi"...

Apa2pun Lepar tetap kami kenang esp K.Ila & family yang banyak berjasa pada kami sekeluarga

Ramai2 kawan2 kakak datang melawat
Abang dan kawan2
Boyfriend lama...Min & Enul
Min, Wafa & Enul
Preparation untuk jamuan raya

3 comments:

  1. min dan enul....cinta antara benua...hi3

    ReplyDelete
  2. at least hilang rindu pd kwn2 dan jiran2 kan.

    ReplyDelete
  3. To K.Das...

    tak pe lepas ni sama2 duk Mahkota Aman

    ReplyDelete