Sunday, October 18, 2009

Minggu ketiga

Yea!!! hari ini aku berjaya masak kari kepala ikan merah, sayur campur & macam biasalah telur dadar... Setakat ni masak pakai dapur letrik, ingat lepas ni nak cari dapur gas sbb takut bil letrik melambung nanti.

Hari ni dah nak masuk 3 minggu kami kat sini... aku baca massage dari kawan2 di Lepar... tak sangka lepas sebulan aku meninggalkan SMK Lepar, cikgu2 kat sini mula explore blog & facebook... lepas aku pergi barulah aku berjaya memainkan peranan aku sebagai guru IT nampaknya... sepanjang 6 tahun aku kat sana tak de lah berjaya sangat... Alhamdulillah... Terima Kasih yang tak terhingga di atas sokongan kalian semua esp Kak Das, Kak Ila, Ina, Lim & Norul...

Lepas ni bolehlah explore ooVoo pulak... melalui ooVoo ni kita boleh ber"tele conference" cakap secara berdepan tapi dgn syarat komputer mesti ada web cam & mic... Now tiap2 malam kami berooVoo dengan family kat kampung... tu lah dia... dekat tapi jauh... nampak di mata setiap hari tapi hakikatnya jauh beribu2 batu...

Ni pukul 1.30pm (hari Isnin)... tadi azan baru berkumandang melalui komputer...kejap lagi Arif & Najwa akan balik...

2 comments:

  1. oovoo tu lebey kurang skype ke?

    ReplyDelete
  2. yup... lbh krg cam tu le...tp nan kata oovoo lg ringan...senang dpt

    ReplyDelete